elvisde.blog

NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga je da još nema opisa.........

Linkovi

iggyvz.blog

09.09.2008., utorak

Biciklom u Postojnu

POSTOJNSKA JAMA Postojnska jama je.....
- 18:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.08.2008., nedjelja

UČKA

KULA NA VOJAKU Na ovu planinu sam se navikao, tak da je shvaćam zdravo za gotovo, no...
- 15:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

31.07.2008., četvrtak

Razvaljujem bic!!!

MRZLA VODICA Ove dane sam se opako napalio na bicikliranje. Radim doista dosta veliku kilometražu za početnika u godinama. Danas sam dostigao vrhunac! Preko 180km i to po Gorskom Kotaru! I moram reći da je hrvatska švica jako lijepa. Nikad mi to nije izgledalo tako dobro iz auta. Doduše po nekim cesticama idem prvi put. Počeo sam čisto onako bezveze još prošle godine. Izvuko iz neke špilje u svom podrumu montić klase Pevc star 10+ godina i počeo se vozati. Prvo po ravnom, okolicom Dugog Sela, .Onako po 15-20 zatim 30, 40km. Na kraju kad sam iz Dugog Sela nekolio puta došao u Sisak i vidio da mi 100km ravnice na bicu ne učini ništa prebacio sam se u svoj kraj, u Gorski Kotar. Moram priznati da mi se kosa dizala na glavi kad bi se sjetio prijevoja i brda tipa Gornje Jelenje, no kad se prvi put digneš iz Rijeke na Jelenje, sve izgleda puno jednostavnije. Evo sad se gotovo svaki dan popeljam na G. Jelenje. Nekad skrenem na Platak, a pošto mi se sviđa hlad i cesta što vodi od Jelenja do Platka, a i mali dom na Platku nije loš to činim dosta često. Sviđa mi se i spust s Platka prema staroj cest RI>ZG, ali nekako mi je draži makadam prema Gomancu i Klani. Hlad je, šuma je predivna, ima i par mijesta s dobrim pogledom, stvarno je superiška. Makar moram priznati da moram još malo vježbati vožnju makadamom nizbrdo. Malo sam nesiguran tako da ću i dalje voziti smjer Grobnik > G.Jelenje > Platak > Gomance > Klana. To je nekih 80km i nije previše zahtjevno. Kad se digneš na Platak (40Km) napravio si 90% posla, kasnije pereš samo nizbrdo. Danas sam malo pretjerao, ponjelo me! U jednom tenutku sam čak mislio sjest na vlak i vratit se vlakom u Rijeku. Naime povuko sam malo puno kao što rekoh preko 180Km! Da sam išao autom potršio bi barem 100kn benzina! Evo kako je išao tijek moje male avanturice.

Krenuo sam ujutro oko 9 iz Rijeke, malo kasno jer me je pržilo sunce do Gornjeg Jelenja, a ni lagana burica u prsa nije mi baš puno pomogla, no oko 10:40 sam bio gore i skrenuo prema Mrzlim Vodicama gdje sam maznuo hladno Karlovačko i napunio bidon cedevitom i ledom. Brzo sam proletio kroz Crni Lug i Gerovo te skrenuo prema Zamostu i Brodu na Kupi. Čista nizbrdica uska cesta puna rupa, ne da ti da sjediš!To mi je dojadilo pa sam zamotao prema Kuparima i izvoru Kupe. To je extra 5km koje nisam planirao, ali definitivno se isplati! Vidio sam da Kupa i dalje izvire, teče te da je sve normalno pa sam odlučio nastaviti spust prema Brodu na Kupi. Prešao sam državnu granicu u Osilnici, čisto da moj bic vidi malo kako je to u EU. Na granici su mi Izdali neki A4 papir plus onaj kartončić za pečate koji uobičajeno ide prilikom ulaska u Sloveniju s osobnom. I to sam morao platiti 3kn! Aj dobro nije strašno. U hrvatsku sam se vratio bojim se ilegalno! To sam tek kasnije skužio. Naime bio je neki most s rampom koja je bila dignuta, a na kraju mostastoji znak za RH i smjerokaz za Brod na Kupi. Di ću, šta ću? Ja zapedaliro drito preko mosta! I eto mene nazad u domovini! Vozio sam se uz Kupu, moram priznati da je Kupa lijepa rijeka, barem na tom dijelu. Sreo sam raftingaše, zatim kupače i nisam mogao odoljeti! Bućnuo sam se u Kupu! Pasala mi je ne baš hladna Kupa, stvarno mi je dobro došlo, da se malo osviježim i odstranim nastradale kukce s čelave glave. Plan je bio krenuti dalje prema Delnicama, računam to je nekih 10-15km uzbrdice i oko 500m visinske razlike. Mislim si nije to strašno, ali....
Sunce je bilo strašno i pržilo je nemilice! Morao sam se maknuti s te ceste! Skrenuosam na Homru prema izvoru Kupice, to je nekih 1,5km od ceste za Delnice. Kupica je jako hladna i usred ljeta, a izvor je predivan, šteta što je ograđen žicom. Vidio sam kako je u šumi lijepo i sviježe pa sam odlučio odustati od pedaliranja prema Delnicama i okrenuo bicikl prema Zelenom Viru i Skradu. Sve super! Uska šumska cestica, hladovina, lijepi zrak, bicikl kao da sam ide! Sve dok me nije počela prat uzbrdica prema Skradu. UBILA ME! Nikad do sad nisam koristio prvi najmanji zupčanik! Ali ovo jednostavno nije išlo drukčije. Penjao sam se puževim korakom, kao da idem pješke! Gledam u mjerač kilometara i vidim da brojke stoje! To me ubilo! Gledam, buljim u kilometar sat i nikako dočekat da prođe 100m! Znojim se! Majca je sva mokra! Srce lupa ko ludo, a kilometar sat kao da je umro! Tu sam puko! Već sam odlučio. Čim se dovučem do Skrada čekam prvi vlak za Rijeku, trpam bic nutra i gotovo! Međutim taj uspon je strm, ali pokazalo se relativno kratak, nekih 5km! Osjetio sam ogromno olakšanje kad sam skužio da sam stigo u Skrad. Počastio sam se u lokalnoj gostioni i zaboravio uspon i vlak te odlučio nastaviti vožnju biciklom dalje preko Kupjaka i Delnica prema Rijeci. Na putu do Delnica prošao sam još jedan planinski prijevoj i nastavio spust prema Delnicama. U Delnicama sam opet promijenio plan. Gust promet i jedan smrdljivi Golf diesel su me natjerali na to! Neću ić direktno za Rijeku! Idem u Lokve, želim izbjeći staru cestu RI > ZG koja je pretrpana prometom. Lijepo sam skrenuo u Lokve i odvezo se kroz Lokve pored Lokvarskog jezera za Mrzle Vodice. I evo me opet na ruti kojom sam krenuo. Nema više puno, još sam da se dignem do Gornjeg Jelenja i onda spust prema Grobniku. Zaboravio sam da se na putu od Mrzlih Vodica do Jelenja nalazi i najviši prijevoj koji sam još jutro prošao, samo u suprotnom smijeru! Prijevoj se nalazi na 928m.n.m., ako se dobro sjećam udaljen je 108Km od karlovca. Tako je barem uklesano u kamen. Ma koga briga?! Ima još samo 28km do Rijeke i to većim dijelom nizbrdo!!! Spust je brzo završio, uskoro sam bio kući sa svojim biciklom koji me je danas uspješno vozio 183km prosječnom brzinom od 20.8 km/h.
Sutra, pošto me je bic klase Pevec ipak dobro služio dobit će pranje, podmazivanje, glancanje i neću ga puno ganjati, možda odem samo do Kostrene na kupanje.
- 22:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.06.2008., nedjelja

Planinarenje 2008

Još jednom smo krenuli na jednu zahtijevnu jednodnevnu planinarsku rutu.
Podkilavac ->Hahlć ->Platak ->Snježnuk ->Risnjak ->Crni Lug ->Delnice ->Marija Trošt. Uspjeli smo sve prći za nešto više od 13 sati. I nije tako loše s obzirom da smo čisti rekreativci i da su vremenski uvjeti bili dosta loši. U tijeku jebilo i natjecanje Risnjak Montain Trek. Naime očekivali smo da nećemo sresti baš previše ljudi zbog lošeg vremena ali baš suprotno, planine su bile pune ljudi, dtrekera, planinara...Evo i nekoliko sličica.
- 12:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

14.01.2008., ponedjeljak

Raj na zemlji Francuskoj

L'Espace Killy Točnije, raj u Francuskim, Savojskim alpama.
I ove godine iskoristio sam tzv. hrvatski skijaški tjedan za odlazak na Fancuska skijališta. Za razliku od nekoliko proteklih godina i skijanja u nadaleko poznatom Val Thorensu i 3 doline (les 3vallees) ove godine sam skijao u ništa manje popularnom TIGNES-u. Tignes se također nalazi u savoiskim alpama i zajedno s Val d´Iserom čini skijaški kompleks nazvan po francuskoj skijaškoj legendi Jean Claude Killy
Što rećo o skijalištu? Skijalište je tipično Francusko. Ogromno, prostrano i vrlo visoko, što garantira dobre skijaške uvijete i tijekom loših zima kao što je bila protekla. Ovdje je skijanje moguće čak i u ljetnim mjesecima kada rijetki od nas razmišljaju o skijanju. Najveći nedostatak, po meni i jedini u odnosu na Tlijanska ili Austrijska skijališta je udaljenost i dug put do odredišta. Putovanje se putujete li autobusom može razvuči i na 15 sati! No kada stignete očekuju vas velika bijela prostranstva, široke i dugačke staze, moderni ski liftovi... U kombinaciji s lijepim sunčanim danom i kvalitetnim prirodnim snijegom nikoga neće ostaviti ravnodušnim, čak ni neskijaše ili zaljubljenike u toplija godišnja doba.
Ono što je u Italiji i Austriji bolje su apartmani, no koga briga? Pa nisam došao spavati ovdje! I cijene. Francuska je užasno skupa. 2dc kuhanog vina možete platiti i 5€, poznatu lošu francusku kavu 3€. Nije baš jeftino. No ovdje se ide prvenstveno zbog skijanja a to je savršeno. Ako bi išao uspoređivati TIGNES i Val Thorens rekao bi da je TIGNES bolji, barem što se tiče samog skijanja. Što se tiče nočnog života i organizacije tu je ipak Val Thorens nešto bolji, no sve su to nijanse. Jer ako u Val Thorensu osjetite mali nedostatak koji ima u skijaškim stazama u odnosu na TIGNES vrlo je lako nadoknaditi kupnjom ski passa za 3 doline, a onda mislim da tu više nema konkurencije. Les 3vallees su zasigurno daleko najveća skijaška regija u Europi, a možda i u svijetu. Budući da je vrlo teško opisati ovaj skijaški raj uploadao sam nešto slika i nekoliko video clipova koji barem djelomično mogu približiti čarobnu lijepotu koju samo majka priroda može kreirati.
- 23:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.12.2007., subota

Otvaranje ski sezone 2007/08

Iako ovo nije prvo skijanje ove sezone, upisat ću ga kao otvaranje ski sezone 2007/08. I ove godine odlučili sm se za Plan de Corones ili kod nas poznatiji Kronplatz, skijalište u južnom Tirolu, vrlo popularno među hrvatima tako da ga ja od milja zovem CROPLATZ.
- 01:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.12.2007., nedjelja

Početak ski sezone 2007/08

Evo počela je nova skijaška sezona, danas otvorena na Krvavcu. Zbog povremene magle i nedostatka sunca uvjeti za skijanje nisu bili idealni, ali ipak dosta dobri. Prirodan i kvalitetan snijeg nadoknadio je nedostatak sunca za ukupan vrlo dobar dojam. Domaće Kranjske kobase sa zeljem na kraju dana i domaća atmosfera u domu zapečatile su odličan skijaški dan za otvaranje, nadam se odlične skijaške sezone... Idući tjedan kreće se na Kronplatz nadam se dobrom vremenu, snijegu, a zabave zasigurno neće nedostajati.
- 20:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.01.2007., subota

Katastrofa u Nassfeldu

Nassfeld 20.01.2007. Evo upravo sam se vratio iz Nassfelda. Mogu reć da ovako loš Nasfeld još nisam vidio.
Trave, kamenja i zemlje po stazama više nego snijega, a ono malo snijega što
ima na stazama izgleda (sory) ko razmazani D_ _K. Mislim da će vrlo brzo zatvorit
skijalište, ukoliko ne padne snijeg ili bar temperatura da našpricaju
umjetni. Sve u svemu KATASTROFA tim više što smo u srcu sezone kad bi zima
trebala pokazivat zube. (sad pokazuje karijes) STRAŠNO & PRESTRAŠNO
No usprkos lošoj situaciji ja sam se ipak naskijao i dobro zabavio. Bio sam sa dobrim i velikim društvom tako da sam se vratio kući zadovoljan. Osim toga vratio sam ski paseve koje sam vucarao po džepovima još od prošle godinena za što sam dobio 25€. Skoro jedan ski pass...

- 22:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

14.01.2007., nedjelja

les 3 valles

Les3valless Opet Francuska i opet super!!!!!!!!
I ove godine sam "Hrvatski tjedan" proveo u francuskoj. Iako ova zima nije ni do koljena prošloj, ja sam se nauživao snijega. Ove godine sam iz Val Thorensa potego u Les Menuires, Maribel, Courchevel.....
Iako vrijeme na većini skijališta nije pogodovalo skijašima......

- 23:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

30.12.2006., subota

Krvavec

Krvavec Evo godina se bliži kraju pa treba još uvatit koje skijanje. Danas se skijalo na Krvavcu. Nije radilo više od pola staza i mora se priznati da su "tanki" sa snijegom. No, vrijeme je bilo lijepo, isprobali smo novu 6 sedežnicu i moram priznati da smo se naskijali i nasunčali.....
- 23:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

23.12.2006., subota

Nassfeld

Nassfeld Nakon otvorenja sezone u Kronplatzu ovaj vikend skijalo se u Nassfeldu. Nassfeld je nama najbliže i meni najdraže veće skijalište.
- 22:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.12.2006., utorak

Otvaranje skijaške sezone na KRONPLATZ-u

CONCORDIA 2000 Napokon sam dočekao otvaranje skijaške sezome 2006/07. Već sam se uplašio da neće biti snijega ove godine. Nakon prošle sezone koja je počela već polovicom 11. mjeseca,
- 22:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.10.2006., nedjelja

Šetnja na Radeševo...

PLATAK-RADESEVO Baš je dobro udahnuti malo svježeg zraka, pročistiti pluća i napasati oči predivnim jesenskim pejsažima......
- 22:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

01.10.2006., nedjelja

KVARNERSKI RALLY '06.

PLATAK 29. i 30. rujna 2006 održan je KVARNERSKI RALLY ......
- 10:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.09.2006., nedjelja

S kamijonom na brdo

Pulićev AXOR Završili su i jubilarni 25. BUZETSKI DANI, naravno da nisam propustio utrku. Bilo je blatnjavo ali dobro.....
- 21:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.08.2006., petak

Potkilavac>Hahlić>Platak>Snežnik>Risnjak>Crni Lug...

Snežnik Iako je bilo loše vrijeme, iako se doslovno ništa nije vidjelo zbog stahovito guste magle uspjeli smo othodati "dobru" rutu........ Krenuli smo ujutro u 6:10 iz Potkilavca prema Hahliću.....

Na Hahliću smo zatekli ekipu koja je noćila tamo i
- 22:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.04.2006., subota

Zatvaranje sezone u Nassfeldu

Nassfeld�8.04.06 Što se tiče mene i skijanja u Austriji za ovu sezonu je na žalost gotovo....
- 23:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.02.2006., petak

Otvorenje Petehovca!!!!!!!!

PETEHOVAC Evo doživjeli smo da se na Petehovcu nešto počelo dešavati. Naime s radom je počeo mali baby lift, obnovljen je planinarski dom....
- 18:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.01.2006., nedjelja

Skijanje u Francuskoj...

Val Thorens - Orelle NO COMENT
- 22:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.12.2005., nedjelja

Skijanje na CERKNU

Cerkno-POČIVALO Bilo bi super danas na Cerknu da nije bilo...........

- 23:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.